czwartek, 16 czerwca 2016

Dziękujemy Naszej Pani...

Zakończenie Roku Szkolnego zbliża się dużymi krokami i dzięki temu wydarzeniu
również i ja mam ręce pełne roboty

                  Dla Pani Wychowawczyni powstała taka oto kartka z moimi ulubionymi "gnieciuchami" .
    Kartka ta jest dosyć nietypowa, po pierwsze przez swój rozmiar, a po drugie przez sposób jej otwierania.
A mianowicie otwiera się ona na "trzy".
Zrobiłam trzy skrzydła z których dwa otwierają się w lewą stronę, a jedno w prawą. 
W środku znajdziemy serduszka z imionami dzieci, które żegnają się ze swoją Panią. 


 A tak wygląda kartka w całości.
Ze względu na to, że kartka jest dosyć spora i  nie mieści się do koperty,
musiałam wymyślić jakieś inne rozwiązanie.
Nie od dziś wiadomo, że potrzeba jest matką wynalazków i tak oto powstała torebka na kartkę.
Już dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu, więc najwyższa pora by znów spróbować swych sił.
Tak wiec kartkę wysyłam na wyzwanie << Podziękowanie dla Nauczyciela>> w Scrap Shop

do zobaczenia wkrótce
Michaela












1 komentarz: